Friday, April 27

DILEMMA

Assalamualaikum...

Ouwh..lamanya x hapdate blog...dah berhabuk dah my blog nih..huhuhuhuhu...kesibukan diri telah membataskan jari ini daripada bergerak seiring dengan idea yang dah overload dalam otak neh.... =_="...

Ok jangan melalutt.. Juz nak kongsi sikit pasal aku yang akan further study dlm beberapa bulan ni.. I'm still dalam mamai lagi coz saya dapat tawaran daripada Matrikulasi..kat PERLIS...
Sesetengah orang may be ada yang fikir:

"alah matrik je kot..urmh..baik xpayah.." 
AND
ish xnak lah aku masuk matrik..susah gila wei nak score kat sana".. 
AND
"xnak lah matriks..my hubby/bestfriend xdapat matrik..nak study sama-sama la..mana boleh berpisah..!!"..

yang part last skali tu memang dengggg..!!!..hukhukhuk..kan..?? Aku buat spekulasi macam ni sebab my fren also think macam tu jugak..
Bagi dieorang matrikulasi merupakan destinasi terakhir yang mereka akan pilih kalau xdapat sambung belajar kat mana-mana yang mereka mintak..kira back-up la..

So aku pun macam terfikir jugaklah..urmm..teruk sangat ke matriks nih..??and my family bagi advice supaya buat sesuatu perkara itu berdasarkan gerak hati bukan ikut cakap orang.. By the way aku ambik program perakaunan...memang target aku.. So, mula-mula memang xcited tapi bila dengar orang duk ckp macam tu...membuatkan aku jadi kena pikir panjang plak..~~huhuhuhu.. YES aku dah dipengaruhi..warghhhhh..!!

Oh ya aku satu matrik dengan my bff..hehehehe..^_^..apa-apa pun aku nak tengok dulu keputusan UPU 7 Mei nih..and baru nak fikir untuk buat pilihan..
Semoga ALLAH permudahkan segalanya...Aamiin..


p/s:aku akan HOMESICK la lepas nih... :/




2 comments:

  1. Sme la..bnci la org2 ni..asyk nk mmpngaruhi kta.. :[

    ReplyDelete
  2. @Diyana Zahari
    mmg pun...
    arghhh..
    suka hati dieorang la..
    ahaks..
    kita yang blaja bkn dieorg..
    ^_^

    ReplyDelete