Tuesday, May 8

Welcome to PERLIS~~

Assalamualaikum...

Yess..kompem dah..aku akan lanjutkan pelajaran kat matrikulasi...heheheheh..sebabnya may be rezeki aku memang kat sana coz da check UPU tapi xdapat..
Alhamdulilah sebab xkusut fikiran nak tentukan yang mana satu..lagi pun aku memang xtarget untuk dapat tempat kat UPU tu..

Rasa-rasa UPU ni susah nak dapat la sebab kat sekolah aku pun xramai yang dapat.. Apa-apa pun rezeki aku kat PERLIS.. So, PERLIS here i am..hahaahahaha..

Persediaan setakat nih baru duaplohperatus..banyak lagi xprepare sebab macam biasa,alasan sama.. ALAH LAMBAT LAGI KOT... huhuhu.. itu la aku..
selalu je nak buat persediaan last minute..sekarang ni pun my mom n my sis dah bising sebab borang2 semua xprint lagi..medical chekup pun xbuat lagi..
huhuhuhu..bukan nak tangguh..tapi takut nanti orang cakap overexcited la pulak..huhuhuhu..

Berat je rasa nak tinggalkan benda-benda yang dah biasa buat kat sini..huhuhuhu..
xpe demi belajar aku sanggup..hahhahahaha..

p/s:gonna miss my budak-budak...

No comments:

Post a Comment