Thursday, March 1

Saya Benci Awak....!!!!

Assalamualaikum..
Aku cukup  benci dengan satu makhluk ni.. die selalu je kacau aku..geram tol la..
huhuhuhu..makhluk yang aku maksudkan ialah ---->
encik katak~~

huhuhu..geli-geleman bila tgk bnde nih..dah banyak insiden2 yang masih aku ingat bersama-sama encik froggy nih..
aku ingat lagi masa abang aku lempar KATAK PURU..katak yang suka duk kat bilik air..btul-btul atas riba..
aku mengalami demam dan meraung bagai nak rak..hahahaha..
yakkkk..sangat2 masa tu..huhuhuhu..

masa kelas buat pembedahan katak..aku buat cool je coz dah tau budax2 nakal pasti akan usik budax2 yang takut akan makhluk itu..hehehe..Alhamdulilah..xde orang pon yang kacau or lempar benda slimmy tu kat aku..hahaha..kalo x,hilanglah kesan vogue aku..perasan giler minah ni..!!

p/s:jangan makan katak..hehehe,,

2 comments:

  1. keh3~~ lupa nak bagi bday surprise ktak!!!!!!! Ruginye! >_<

    ReplyDelete
  2. nyepak nakk..??hahahaha...nnt saya bagi awk ulat.. :P..

    ReplyDelete