Tuesday, February 28

Brand New~~

Assalamualaikum..

Alhamdulilah pada tanggal 26/02/2012 genaplah umur aku 18 tahun...hehehe..but my mom n my family said that "ala adik tu umur je 18,prangainye tidak"..-dalam loghat Kelate..
well,memang totally right pon..aku masih lagi suka bnda yang kanak-kanak buat..malas nak list sebab banyak sangat..hahahaha..teruk kan..??
me 18-years-old

in this new ages,my main aim is want to achieve something that can make my family proud of..that is of course good result in SPM n qualify to enter University..wohoooo...~~sounds easy but...huhuhuhu..
memandangkan aku seorang yang PEMALAS i did'nt expect ressult yang gempak melotup boomm..baamm..bomm..
like others said,"cukup-cukup makan pon ok dah"..terukkan mind set aku..butt..WHO CARE??

ok..macam yang dah terpampang kat sini NEW TEMPLATE yeay..!!*ntah pape minah ni...
banyak giler process nak tukar ni tau..i've do research.tutorial n of course suitable template..
hampir 10 TEMPLATE yang aku try..hahaha..nak naik giler dah blog aku ni nak process..
but i juz wanna have a good one..
ok dah aku memang merapu/meraban stop dulu..

p/s:merapu itu bagus untuk pembentukan minda yang cerdas..nenek kau ajar..

No comments:

Post a Comment