Thursday, March 8

Marah Bukan Sifatku

Assalamualaikum...

Wah title bukan main lagi kan,...but this is based on the true story and not related to live/death person..
Memang aku ni tak suka sangat nak marah-marah orang tanpa hala tujuan bagai ombak yang membadai..peribahasa tah pape..

Kenapa..??entah aku pun tak tau..hehehe,,mungkin sebab rasa bersalah kot kalu naik marah dengan tidak semena-mena..and aku adalah spesies yang apabila aku nak marahkan orang tu yang keluar dulu ialah air mata bukannya kata-kata maki hamun..huhuhu...-kes nak marah sangat-sangat

edited by Dizapher

Begitu juga jika aku dimarah/dituduh melakukan perkara yang aku tak buat..adakah aku ni cengeng..?? aku pun tak tau.. Aku berasa bahawa aku mempunyai air mata yang berlebihan yang perlu dicurahkan..tatkala waktu membutuhkan..dramatik habis ayat aku ni../-kes dimarah teruk


Hmm..tapi tahukah anda menangis dapat menghilangkan rasa kekecewaan dalam diri sekaligus membina keyakinan baru dalam diri anda..!!!jadi motivator jap.. But its really happen to me..
When i cried,the problems flow with my tears..yess..it is the therapy..
Menangis bukannye nak tunjuk yang awk manja/cengeng/emo.. Its totally WRONG babe..


I've try my self..crying make u stronger than others..u have to be proud becoz Allah give u the opportunity to calm yourself by crying..
Menangislah selagi anda mampu dan sentiasa berfikiran positif and jangan lupa lepas nangis senyum k..??hehehe..
juz smile like me..sila muntah~~

p/s:Allah S.W.T meberi dugaan setimpal dengan kemampuan kita..soo,juz be cool babe..


No comments:

Post a Comment