Saturday, February 11

L.O.V.E

Cinta..
memang ramai orang yang tahu kan apa ertinya...
macam2 spekulasi/maksud yang berkaitan dengan cinta nih..




siapa yang xpernah bercinta/jatuh cinta kan..??

Aku pun pernah jugak berkenan dengan rakan2 n senior sekolah..huhuhu..malu. -.-'
tapikan setiap kali aku minat dengan someone,bila aku usha die tiap2 hari,,
xlama selepas tu,akan adalah perkara-perkara yang membuatkan aku rasa..
"ooopppss mcm ni rupenyer perangai die"
and then that feeling pergi mcm tu aje..





memang la pada mulanyer aku dengki gak tengok org couple..
ada hubby yang teman untuk ber'SMS
but apa yang aku duk perhatikan, rmai gak la member2 aku yang couple xsampai sebulan dah break..huhuhu..ntah ape2..
senang2 je dieorang break n then dpt orang lain..
mmg tidak dinafikan, member aku cantek2..xhairanlah kan2~~





tapikan, aku bersyukur sangat kat ALLAH S.W.T..
kerana:

*memberi kesabaran yang tinggi padaku

*memberi petunjuk agar aku tidak terlibat dengan perkara yang melalaikan

*mengelakkan diriku daripada terbuai oleh cinta manusia

*dan yang paling penting, memberi kesedaran kepadaku bahawa cinta xkan membawa kita kemana-mana jika ia tidak berlandaskan ISLAM..

P/S:cintakan manusia, manusia akan mati
cintakan ALLAH, kekal abadi~~

No comments:

Post a Comment