Monday, December 24

P.I.C.N.I.C part 1

Assalamualaikum...

Dingin pagi dah pun terasa, tapi mata ni xnak tertutup lagi...mungkin inilah kesan pengambilan white coffee semalam kot..huhuhu..

But its ok lah sebab hari ini public holiday...yahoooo..!!hehehe...hari ini hari natal so semua sedang bersenang-senang pada hari cuti ini..

So, entry kali ini aku nak cerita sikit pasal aktiviti aku n gang roomates masa hujung minggu hari tu... Aku ni dah lama la duk mengidam nak ber'picnic kat epi blog kitaorang yang dekat dengan padang ni... Best tengok kawan-kawan yang lain berkelah kat situ...

Hari sabtu hari tu terjadilah agendanya...hehehe..tapi kami berkelah hanya makan makanan ringan sahaja..huhuhu..biasalah tinggal di asrama manalah boleh masak...kann..???
Aku and Aswad pergilah keluar beli makanan yang ada kat depan matrik nih...Itu jee yang mampu...hehehe...Asal nak turun jogging..alih-alih melencong membeli makanan ternak lemak pula...=.="

Kami beli pisang goreng, roti canai, kuih kaswi and fried chicken...ermmm makanan yang tak seberapa ni enak bila makan ramai-ramai sambil menjamu mata tengok pemandangan yang indah...

 Makanan jalanan...

 Kerakusan kami membaham makanan...^^,

 SubhanaALLAH..indah kan..??

Itu sahaja yang ingin aku kongsi...ASSALAMUALAIKUM...^^

P/S:rezeki akan bertambah jika dikongsi...~~in shaa Allah...


No comments:

Post a Comment