Wednesday, May 1

Good Bye KMP :S


Assalamualaikum...

Phoohhh..*tiup habuk..hahaha..memandangkan dah berkurun rasanya tak mengupdate blog nih..
kesian kau blog ada tuan yang tak ada nilai tanggungjawab macam aku..hehehe..

ok stop merapu..bukan tak nak mengupdate tapi biasalah rutin harian sebagai peljar telah membataskan jari jemari ini untuk mencoret dilaman sosial ini..wehehehe..

Pada tanggal 30/04/2013 Alhamdulilah aku telah pun menamatkan pelajaran di Kolej Matrikulasi Perlis dengan jayanya..eh..??hehee..
Hampir setahun jugak aku duk merantau negeri orang..tapi dalam waktu itu macam-macam dah aku belajar. Baik dari akademik mahupun ilmu kehidupan yang tak mungkin kita dapat dalam bilik kuliah atau kelas.

Dalam tempoh itu juga aku kenal dengan ramai orag dengan pelbagai ragam.. Seronok bila dapat kenal dengan orang yang berbagai-bagai ni..
Dari roomate sampai la classmate groupmate soulmate semua aku jumpa..hahaha..
yang part SOULMATE tu belum jumpa lagi..wakakaka..

Pengalaman satu tahun yang tak mungkin aku dapat kalau aku tak terima tawaran tu..
Suka duka onak duri alhamdulila dapat kami warga KMP tempuhi dengan hati yang lapang dengan adanya bantuan Ilahi In Sha Allah semua berjalan lancar.

Now i've almost 5 month to spend in hometown..yay..but rasanya ia akan jadi bosan kalau aku duk rumah je..perlu perancangan yang rapi untuk menikmati cuti ini..weee..

got to go..nnt aku post entry bergambar pula ya..till then..*lights off

No comments:

Post a Comment